Provoca’m. Balla’m. Somriu-me. Fes que la teva imatge se’m quedi gravada a la retina durant dies. Balla’m tant que cada cop que tanqui els ulls se m’aparegui el teu record.
Provoca’m de tal manera que no pugui controlar les ganes d’arrancar-te la roba, de fer-te morir de plaer.
Mira’m amb la teva mirada més felina. Tu, i els teu ulls. Mira’m! Desitja’m. Toca’m en la distància. Toca’m només de mirar-me.
Posa’t sobre meu. Domina’m. O intenta-ho, es clar.
Acorrala’m a una cantonada una nit després d’unes cerveses; tanca’m a un lavabo. Truca’m al pis un dimecres a les 11 de la nit. Insinua’t quan menys m’ho esperi, en el precís instant formal en què m’hagi d’esforçar per no perdre l’oremus.
Balla’m. Sisplau, balla’m! Provoca’m, sedueix-me.
Balla’m. Balla amb mi i apreta fort el teu cos contra el meu. Agafa’m fort per la cintura i apropa’m a tu. Ressegueix-me el coll fins als braços. Acaricia’m el coll, toca’m els llavis, mossega’m la orella. Murmura’m, fluixet i a cau d’orella, el que tens ganes de fer amb mi.
Folla’m, i fes-me l’amor.
Balla’m, sisplau. Balla’m.

